Tuesday, May 18, 2010

Bosan Tuesday~


Salam. today i woke up at 9 a.m and bergegas siap cause nak ambil my ubat dekat hospital. So, kejutkan my bro and he drove to hospital. Sampai kat sane , terus ambil number and tunggu , about 15 minutes later , number 1031 pun dipanggil.haha ;) .Tak lah ramai sangat that morning, maybe ade yang dah datang lagi awal, hehe :D

Sampai rumah, mandi and i ate a slice of cake ( yang hari sabtu lepas punye ) ! , and online ... lalalala~~ At 1p.m , papa balik and belikan me and bro nasi and lauk ( sedap ! ) . After that at 2 p.m , tibe2 sleepy, so , i slept for 1 hour until 3 p.m and woke up and guess what???? onlineeeee again, boring kan ? haha :P , thats why semangat sangat nak update blog , yeahhh , thats one of my hobby , actually :)


that night , i ate nasi and lauk , again , papa belikan. :) and i ate mushroom soup my sis buat , and garlic bread. woooww , ate a lot mehh, haha :D

after that , sis noreen letakkan ubat for me , and onlineeee :P