Thursday, February 7, 2013

Katak


Assalamualaikum..Hye semua! rancangan hari ini tentang...hahahaha (gelak dulu) k. Yeahh, saya nak bercerita tentang pengumpulan barang saya yang agak pelik bagi umur 20-21 macam saya ni.hehe. Tapi tak apa, masing-masing ada hobi dia yang tersendiri kan. Antara hobi saya , suka kumpul apa-apa barang yang bercorak,bertampal apa sahaja tentang 'katak'. Katak adalah sejenis binatang yang ramai orang tak suka sebab kulit dia yang melekit dan geli untuk dipegang. Tapi bagi saya, saya pun geli juga.hahaha! Kadang - kadang geli, kadang-kadang tak.BOLEH? hmm. 

Kumpul apa-apa je lah yang rupa katak akan beli. Sangat suka kumpul sejak umur 13 tahun lagi. Tapi masa tu beli sticker kecil - kecil atau beli pen yang ada gambar katak je. Sekarang, rasa minat nak kumpul tu lagi mendalam,cewah..betul! macam keinginan nak pergi shopping.Kan? hehe. Tapi tak semua yang saya kumpul atau beli, kawan-kawan juga ada yang bagi sebagai hadiah & tanda terima kasih untuk saya.Sangat terharu! :') Ok, sekarang, saya nak tunjukkan koleksi patung 'katak' atau saya panggil semua ni 'mr&mrs FROGGY'.... :) 


Hello! Okay,yang ni boleh gantung.Jadi, saya letak depan pintu toilet bilik :P 

Yang ini pula saya letak dekat dalam tempat pembalut hadiah :D
comel kan?! tapi katak lagi 1 yang tengah duduk tu dah patah :( 

yang ini macam kenal ada cartoon character dalam 1 cerita ni.
tapi takpa,hehe. katak ni sepupu saya yang bagi :)

WELCOME! patutnya gantung depan bilik, tapi terjatuh, jadi sekarang letak atas meja jelah. nama diorang ni '4 katak sedang memegang bunga' haha.suka hati je letak nama. :D

nangis dulu :'(
buku ni sangat special !
dah la muka katak tu innocent gila.haha.
pemberian kawan baik saya dari UiTM.
iaitu, FITRA .thank you teddy bear! :D

dan yang ini juga :'(
pemberian kawan baik saya merangkap roommate semester 2 dan 5.
thank you INTAN! rindu nak buat milo sama-sama dalam bekas ni :(

hehe.yang ini beli sendiri.... :) 

ini pula pemberian ERAH, kawan dari UiTM juga.
baru sahaja jumpa bulan lepas masa dia tengah bercuti dekat KL :)
thank you ERAH!!
 pandora charm bracelet saya. ada juga katak dekat situ.hehehe :D

penyangkut kertas atau benda - benda yang ringan je ni. tapi nampak tak
ada senget tu? mengada saja try letak sehelai dua baju.nak tengok tahan ke tak.hahah! :P


Emm, sebenarnya ada lagi sikit yang tertinggal tak ada dalam gambar ni.Macam sticker & lain - lain. Okay, harap korang pun share juga hobi kegemaran dekat blog korang ye! itu sahaja post kali ni. Jumpa lagi! :)