Tuesday, March 23, 2010

Happy Day ~

huhu. YEAH!!! hari ni bangun pukul 10 . haha. twin sis MC . so, tak la boring sangat. hehe. Lepas tu , kemas my bilik and sis . Penat ! haha , mcm buat ape je. After dah mandi , about 2p.m my sis and i pergi ke JJ nak beli lunch. So , sis nora drive . Both sis tak keluar sebab 'mate diorang' . I bought tako tao ( chicken and cheese 3 set ) for my twin sis. For me and bro , i bought chicken mcdeluxe at mcD . Lepas tu bayar parking ( rm 1 ) .




Sampai je rumah about 3.p.m , eat our lunch , sidai kain , dengar iPod sis nora , watch TV . Lepas tu i charged my phone , suddenly the driving school called me and said ' dalila , awak punya lesen P dah siap ye , boleh ambil ' , wwwwwwwaaaahhhhhh!!! iam so happy !!! lepas tu terus siap and sis noreen drive ke sana. haha. At last , siap juga lesen P ku. haha . Yeahh!! legally , i can drive now!!! huhu :)




that night dinner yong tau fu . Mama and papa beli kat stall tepi jalan. hehe. (: sedapp!~ Then , rase mama beli kuey teow and papa nasi goreng. wahh, kenyang~ huhu. oh yea! tommorrow nak hangout dengan nuzul , tima and nuzul's cousin (diana) ,pergi ke PWTC nak tengok book fair kat situ. huhu. :D