Tuesday, June 7, 2011

class ,





Heyyyyy guyzzz :)


Today i woke up at 7.50 am mcm tu , bukak langsir and tengok semua tengah jalan nak pergi class. urm. my first class is at 10 am so tidur balik. hehe. At 8.45 , mandi and siap for my first class semester 3 . haha. semangat sangat ! :D . My first class is Typography at studio 3 , that is inter - discipline for fine art students , Miss Siti Sarah Adam Wan , our lecturer . She is very serious and funny person too ! Hari ni dah ada assignment . pun bolehhh . heee. After that pergi lunch and terus pergi for the next class , Bel311 at studio 5 , Miss Valerie Chan , our lecturer . She likes to tell us stories and she's very nice :) Hari ni pun dah keluar banyak duit. Bayar buku bel , beli barang for typography , makan , beli toiletries . Pastu tadi dinner kat kfc with my course mate . Esok full pack - schedule ! class from 10am - 7pm ! non - stop ! oh ! my ! thanks :)




* hari ni nampak FRESHIE berkeliaran. pick one ! haha :D