Monday, February 11, 2013

Merisik




Assalamualaikum.. hello, I'm back :) Harini nak bercerita tentang apa yang terjadi tengah hari tadi.hehe. Kakak kembar saya yang pertama iaitu Nora Ruszalina, telah dirisik oleh bakal ibu mertuanya dari Johor. Mereka sekeluarga tiba di rumah pukul 12 tengah hari tadi. Mula - mula semua senyap, sebab ini kali pertama kakak saya bertemu dengan ibu bapa dan keluarga tunangnya :). Lepas tu, dah borak - borak dan situasi yang paling saya suka tadi ialah sesi menyarung cincin. Sangat terharu kakak saya yang pertama dah bertunang.Alhamdulillah... Semoga hubungan mereka berkekalan sampai bila - bila..insya Allah :) 

keluarga saya bersama keluarga bakal keluarga mertua Kakak Nora :) 


gelagat sepasang pasangan yang cute ni.hihi :D
abang Jeff & kakak nora 


santapan untuk hari ni.
sama - sama masak dekat dapur pagi - pagi lagi bagi memeriahkan majlis :)
nasi arab, sayur/ulam, baked potatoes, ayam goreng berempah

'thank you mama,umi,ateh,kakak noreen,kakak nora,kakak lisa for the delicious meal today' :)

ini dia.. pencuci mulut..
ada bread pudding, popia & cheese cake..
thanks kak zira for the cheese cake :)


Alhamdulillah, semua berjalan dengan lancar. Semoga memori hari ini akan berkekalan untuk selamanya.Amin.. 
Jumpa lagi.. :)